Наставен кадар
|
Име и презиме на наставникот |
Предмет по кои изведува настава | Паралелки во кои реализира настава | Вкупен неделен фонд на часови |
1 | Ленче Вешковиќ
| Македонски јазик и литература Проектни активности Учење преку работа | I2 , I5 , II3 , III2, III4 | 25 |
2 | Бранко Ѓеорѓиев
| Македонски јазик и литература Библиотека | I1, II1,IV1,IV2,IV3 | 20 |
3 | Елизабета Чилевска Пандева | Македонски јазик и литература Проектна активност Библиотека за учебници | II4, III1,III3,III4, IV4 | 23 |
4 | Сељами Тахир | Математика Информатика Информатичка технологија Програмски јазик | I1,I4,III1, III4, IV1,IV4 | 20 |
5 | Александар Пандев | Математика Линеарна алгебра Алгебра Математичка анализа | I1, II1, I5,II2, II3, III1, II3, II4 | 20 |
6 | Милка Каракотева | Англиски јазик | I1,I2, I4,I5, II1, II2,II3, II4, III4
| 20 |
7 | Даниела Ѓеорѓиева | Француски јазик Латински јазик Билингвална настава | I1, III1, IV1, | 8 |
8 | Милан Гугицев | Хемија СПУ УПР Aктивности од проект Globe | I1, II1, I3,II3 III1, IV1, III4, | 23 |
9 | Ангелина Занова | Биологија Микробиологија со епидемиологија Еко проект | I1,I3, II1,II3, III1, III2, III3, IV1 | 21 |
10 | Марјан Лазаров | Програмски јазици Математика Информатика Техничко цртање со КАД Инфпрматика Водење на ЕСАРУ и е-дневник Техничка помош и одржување на компјутери и друга техологија | I2,II2,I4,I5, II2 , II4, IV1 | 20 |
11 | Тања Тунѓелова Кимова | Географија Агрометеорологија со климатологија Содржини програмирани од училиштето | I1,I2, II1, III1,I2,III2, III3 | 10 |
12 | Стојан Манолев | Физика Билингвална настава | I1,I2,I5,I4,II1,II3 II4,III1,IV | 22 |
13 | Љубица Невеселова | Социологија Граѓанско образование Содржини програмирани од училиштето МИО проект Координатор на струка,УПР Вонредни ученици | I2,I5,I4,II1,II2, II3, I4, III1, IV1,III2, | 26 |
14 | Зоран Јовановиќ | Спорт и спортски активности Проектни активности | I4,I1,I4, I5, II4, II1, III1, III4,IV1,IV4, | 20 |
15 | Марија Коцева | Филозофија Етика Логика УПР | II1,III1,IV1,III4 | 15 |
16 | Елена Гошевска | Бизнис и претприемништво Економија Менаџмент Организациско однесување Бизнис и претприемништво Проектни активности УПР | III1, IV1, III4, IV4
| 24 |
17 | Јаворка Стојанова | Психологија Медицинска психологија СПУ | III3, IV1, IV2,IV3,IV4 | 10 |
18 | Младен Костадинов | Музичка уметност Проектни активности СПУ | I1,I2,I5,I4,II4 | 10 |
19 | Ристо Стојанов
| Стручни предмети во секторот Земјоделство, рибарство и ветеринарство Активности во економијата | I2, II2,III2,IV2 | 22 |
20 | Јован Угарчев | Стручни предмети во секторот Земјоделство, рибарство и ветеринарство, Учење преку работа Активности во економијата | I2, II2,III2, IV3,IV4 | 22 |
21 | Слободан Митков | Спорт и спортски активности Проектни активности | I2,II2,II3, III2, III3, IV2,IV3 | 14 |
22 | Радомир Кнежевиќ | Ликовна уметност Проектни активности Содржини програмирани од училиштето | I1, I2, I5,I4,I2 | 10 |
23 | Марјан Терезиев | Историја Проектни активности | I1,II1,III1,IV1, I2,I4,I5,II2,II3,II4 | 20 |
24 | Марија И.Узунов | Англиски јазик СПУ Секретар на Државна матура Превод за проекти | III1,III2, III3, IV1, IV2, IV3, IV4, I5 | 20 |
25 | Златко Јанчев | Стручни предмети во секторот Земјоделство, рибарство и ветеринарство Активности во економијата | I2, II2, III2, IV 2, | 20 |
26 | Васил Узунов | Стручни предмети во секторот Земјоделство, рибарство и ветеринарство Активности во економијата | II2,III2,I2,IV2 | 23 |
27 | Владимир Пилиповиќ | Стручни предмети во секторот Машинство | I 4,II4,III4,IV4 | 24 |
28 | Тања Наумова | Стручни предмети во секторот Здравство и социјална заштита Учење преку работа | II3,III3, IV3 | 30 |
29 | Георги Гугицев | Стручни предмети во секторот Здравство и социјална заштита Учење преку работа | II3,III3, IV3 | 30 |
30 | Драгица Дончева Накова | Стручни предмети во секторот Машинство | I 4,II4, III4, IV4 | 23 |
31 | Григор Шунтов | Стручни предмети во секторот Електротехника | II4, I5 | 4 |
32 | Верица Зајкова Стојанова | Стручни предмети во секторот Електротехника | I5 | 4 |
33 | Игор Кортов | Стручни предмети во секторот Електротехника | I5 | 4 |
Центарот за кариера е отворен во 2016 година, како центар што овозможува унапредување на квалитетот на воспитно-едукативниот процес. Оттогаш наваму, овој центар ги исполнува сите претпоставени цели и задачи на современото образование. Со неговото отворање учениците добија поддршка во форма на критичко знаење кое им помага полесно да се соочат со сите предизвици, за време и по завршувањето на средното образование.
Кариерниот центар поседува опремена просторија во училишната зграда. Кариерниот центар е отворен за учениците и за родителите, овозможувајќи им знаења и идеи од многу области кои го следат животот и работењето во современото информациско општество.
Во рамките на ОТВОРЕН ДЕН на училиштето кој се организира секоја учебна година во мај месец, заинтересираните ученици и нивните родители имаат можност да се запознаат со видот на образование кое се нуди во училиштето и да ги информираат за условите за учење во училиштето.
Во училиштето се спроведува кариерно советување од страна на кариерните советници од редот на наставниците, кои поминаа обука за кариерни советувачи, организирана од МОН, а реализирана од ЈЕС програмата на УСАИД.
Повеќе информации
Во училиштето е постојано дел од тимот кој ги подготвува и реализира сите дебати и работилници, учествува во подготовка на годишната училишна програма, подготвува анкети и прашалници, прави анализи и извештаи како за својата работа, така и за потребите на училиштето. По обуките спроведени од Центарот за стручно образование се стекнува и со звање Координатор за струка.
Една од нејзините главни цели е учениците да се изградат во личности способни да покажат капацитет во која и да е насока да продолжи нивниот живот-во образовна институција или на пазарот на труд. Самоиницијативна е и тоа проба да им го покаже на учениците како особено квалитетна човекова особина.
Од самото вработување, па сè до денес постојано посетува симпозиуми, работилници, обуки, форуми, трибини во земјава и странство како учесник, обучувач или координатор за што сведочат многубројните сертификати за учество.
Цели
Една од нејзините главни цели е учениците да се изградат во личности способни да покажат капацитет во која и да е насока да продолжи нивниот живот-во образовна институција или на пазарот на труд. Самоиницијативна е и тоа проба да им го покаже на учениците како особено квалитетна човекова особина.
Од самото вработување, па сè до денес постојано посетува симпозиуми, работилници, обуки, форуми, трибини во земјава и странство како учесник, обучувач или координатор за што сведочат многубројните сертификати за учество.
- Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium.
- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
- Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium.
Актуелни новости
Едукација, настани, проекти