Ученичка заедница
Заедницата на учениците претставува значаен сегмент во организацијата на животот и работата во училиштето.
Преку оваа заедница учениците имаат можност да учествуваат во креирањето на позитивна клима за развој и негување на другарски односи и соработка, како и можност да придонесуваат за нивниот правилен развој и целокупното работење на училиштето.
Ученичката заедница се формира на две нивоа:
- Ученичка заедница на паралелката
- Ученичка заедница на училиштето
Организационата поставеност почнува од заедницата на учениците во паралелката, па до училишната заедница. Во секоја паралелка од прва до четврта година, во втората половина од септември, се избираат претседател и подпретседател на класот. Овие чланови се избира според желбата на класот, а членовите се избираат по пат на гласање. Нејзината работа ја помагаат класните раководители и одговорните наставници. Претседателите и подпретседателите на сите класови ја сочинуваат ученичката заедница.
Заедницата на учениците учествува во решавање на прашања и проблеми кои се појавуваат во паралелката и кај оддлени ученици.
Задачи на ученичката зедница:
• Да се превзема мерки и активности за поуспешно учество на учениците во воспитно – образовната работа и постигања на што подобри резултати
• Да се поттикнува и развива иницијативноста, идентификување, дефинирање и конструктивно решавање на зедничките проблеми
• Да придонесува за развивање и негување на другарски однос меѓу учениците
• Да се потикнуваат учениците да го чуваат угледот на училиштето, да го одржуваат редот и дисциплината и да го зачуваат училишниот инвентар
• Да придонесува во организирањето и споведувањето на општествено-културниот, забавно-рекреативниот и здравствено-хигиенскиот живот на учениците
• Да се развива свеста за потребата од постојана и конструктивна соработка со раководителите на паралеката, наставниците и другите воспитно-образовни субјекти при решавањето на прашањата и проблемите во врска со наставата.
Повеќе информации
Во училиштето е постојано дел од тимот кој ги подготвува и реализира сите дебати и работилници, учествува во подготовка на годишната училишна програма, подготвува анкети и прашалници, прави анализи и извештаи како за својата работа, така и за потребите на училиштето. По обуките спроведени од Центарот за стручно образование се стекнува и со звање Координатор за струка.
Една од нејзините главни цели е учениците да се изградат во личности способни да покажат капацитет во која и да е насока да продолжи нивниот живот-во образовна институција или на пазарот на труд. Самоиницијативна е и тоа проба да им го покаже на учениците како особено квалитетна човекова особина.
Од самото вработување, па сè до денес постојано посетува симпозиуми, работилници, обуки, форуми, трибини во земјава и странство како учесник, обучувач или координатор за што сведочат многубројните сертификати за учество.
Цели
Една од нејзините главни цели е учениците да се изградат во личности способни да покажат капацитет во која и да е насока да продолжи нивниот живот-во образовна институција или на пазарот на труд. Самоиницијативна е и тоа проба да им го покаже на учениците како особено квалитетна човекова особина.
Од самото вработување, па сè до денес постојано посетува симпозиуми, работилници, обуки, форуми, трибини во земјава и странство како учесник, обучувач или координатор за што сведочат многубројните сертификати за учество.
- Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium.
- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
- Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium.
Актуелни новости
Едукација, настани, проекти